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STUDY ON AIR BAG SYSTEMS FOR NISSAN SMALL-SIZED CARS = ETUDE SUR LES SYSTEMES A SAC D'AIR POUR LES PETITES VOITURES NISSANABE F; SATOH S.1974; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 83; NO PART. 3; PP. 2199-2221Article

AIR BAGS-GM'S LATEST MODEL = LE DERNIER MODELE DE SAC GONFLABLE DE LA GENERAL MOTORSCALLAHAN JM.1973; AUTOMOT. INDUSTR.; U.S.A.; DA. 1973; VOL. 149; NO 4; PP. 41-42Article

DIE SCHALLERZEUGUNG DURCH EINE EXPANDIERENDE KUGEL = EMISSION ACOUSTIQUE PAR UNE SPHERE EN EXPANSIONPROBST W.1972; ACUSTICA; ALLEM.; DA. 1972; VOL. 27; NO 5; PP. 299-306; ABS. ANGL. FR.; BIBL. 2 REF.Serial Issue

DAS AKTUELLE THEMA: DER AIR-BAG IN DER ENTSCHEIDUNGS-PHASE = UN SUJET ACTUEL: L'"AIR-BAG" DANS LA PHASE DECISIVESEIFERT E.1976; AUTOMOBIL. AUTOMOBIL. INDUSTR.; ITAL.; DA. 1976; VOL. 24; NO 9-10; PP. 435-437Article

DER AIRBAG ALS VERBESSERUNG DES ZUKUENFTIGEN INSASSENSCHUTZES = LE SAC GONFLABLE COMME AMELIORATION DE LA PROTECTION FUTURE DES PASSAGERSSCHOLZ H.1975; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 77; NO 11; PP. 314-319; ABS. ANGL.; BIBL. 1REF.Article

HUMAN VOLUNTEER AND ANTHROPOMORPHIC DUMMY TESTS OF GENERAL MOTORS DRIVER AIR CUSHION SYSTEM = ESSAIS SUR VOLONTAIRES HUMAINS ET MANNEQUINS DU SYSTEME DE COUSSIN D'AIR GENRAL MOTORS POUR CONDUCTEURSMITH GR; GULASH EC; BAKER RG et al.1974; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 83; NO PART. 3; PP. 2222-2341Article

OTOLOGIC HAZARDS OF AIRBAG RESTRAINT SYSTEM = RISQUES OTOLOGIQUES DU SYSTEME DE SECURITE A SAC A AIRRICHTER HJ II; STALNAKER RL; PUGH JE JR et al.1974; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 83; NO PART. 4; PP. 3701-3706; BIBL. 6 REF.Article

ASPIRATOR AIR BAGS. A SMALL-CAR SOLUTION.1977; AUTOMOT. ENGNG; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 85; NO 10; PP. 44-47Article

PASSIVE AND ACTIVE RESTRAINT SYSTEMS - PERFORMANCE AND BENEFIT/COST COMPARISON.PATRICK LM.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1032-1045; BIBL. 21 REF.Article

HOW TO CONTROL SEWER OVERFLOWSANDERSON JJ; CALLERY RL; ANDERSON DJ et al.1972; WAT. WASTES ENGNG; U.S.A.; DA. 1972; VOL. 9; NO 9; PP. 60-62Serial Issue

VENTING AIRBAGS FOR SEAT APPLICATIONS.STAMMERS CW.1977; AUTOMOT. ENGR; G.B.; DA. 1977; VOL. 2; NO 3; PP. 24-27; BIBL. 8 REF.Article

DETERMINATION OF RESTRAINT EFFECTIVENESS. AIRBAG CRASH TEST REPEATABILITY.VERSACE J; BERTON RJ.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1068-1076Article

INVESTIGATION OF ACOUSTIC TRAUMA FROM THE AIRBAG.RICHTER HJ II.1976; LARYNGOSCOPE; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 86; NO 8; PP. 1188-1195; BIBL. 8 REF.Article

AN OBJECTIVE ANALYSIS OF THE PROTECTION OFFERED BY ACTIVE AND PASSIVE RESTRAINT SYSTEMS.VENTRE P; RULLIER JC; TARRIERE C et al.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1046-1067; BIBL. 2 P.Article

AIRLIFT BAGS PROVIDE ADDED BUOYANCY IN PLATFORM FLOAT-OUT.1977; OCEAN INDUSTRY; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 12; NO 5; PP. 59-60Article

DEVELOPING A PRACTICAL SAFETY CAR.CALLAHAN JM.1977; AUTOMOT. INDUSTR.; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 156; NO 1; PP. 42-43Article

THEORETISCHE UND EXPERIMENTELLE MINIMIERUNG DES KNALLES BEIM AIRBAG-SYSTEM = REDUCTION THEORIQUE ET EXPERIMENTALE DU BRUIT DE CLAQUEMENT DU AU SYSTEME "AIRBAG"PROBST WJ.1972; IN: AKUST. SCHWINGUNGSTECH. PLENARVORTR. KURZREF. GEMEINSCHAFTSTAG.; STUTTGART; 1972; BERLIN; VDE-VERLAG; DA. 1972; PP. 406-409Conference Proceedings

ERHOEHUNG DER INSASSENSICHERHEIT DURCH AIRBAG UND GURTSTRAMMER = ACCROISSEMENT DE LA SECURITE DES OCCUPANTS PAR DES SACS GONFLABLES ET DES PRETENSEURS DE COURROIEBRAMBILLA L.1982; ATZ. AUTOMOBILTECH. Z.; ISSN 0001-2785; DEU; DA. 1982; VOL. 84; NO 2; PP. 77-83; 5 P.; ABS. ENG; BIBL. 3 REF.Article

ERSTMALS GEZEIGT. NEUE VW-ENTWICKLUNGEN AUS FORSCHUNG UND TECHNIK = NOUVELLES MISES AU POINT VOLKSWAGEN INEDITES AU POINT DE VUE RECHERCHE ET TECHNIQUESEIFERT E.1972; AUTOMOBIL. AUTOMOBIL. INDUSTR.; ITAL.; DA. 1972; NO 9-10; PP. 697-708; ABS. ITAL. FR. ANGLSerial Issue

ELECTRONIC FAULT MONITORING AND DIAGNOSIS IN AIR BAG SYSTEMS.BALBAN MS.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; SECT. 2; PP. 1170-1181Article

SMALL-CAR AIRBAG RESTRAINTS DEVELOPEDROMEO DJ; ZINKE DT.1980; AUTOMAT. ENGNG; USA; DA. 1980; VOL. 88; NO 2; PP. 33-39Article

STARTLE REACTION TO AIR-BAG RESTRAINTS = REACTION DE SURPRISE AUX COUSSINS D'AIR DE PROTECTIONZIPERMAN HH; SMITH GR.1975; J. AMER. MED. ASS.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 233; NO 5; PP. 436-440; BIBL. 5REF.Article

Das Steuerungskonzept für die Fertigung des Airbag-Gasgenerators: Einsatz von Montagerobotern unter extremen Anforderungen der Qualitätssicherung = Concept de commande pour la fabrication des générateurs de gaz à sac d'air: emploi de robots de montage avec des exigences sévères de garantie de qualité = The control concept for the assembly of the air bag inflator. Using assembly robots under extreme requirements of quality assuranceTEMPELMEIER, T.Robotersysteme. 1988, Vol 4, Num 3, pp 129-138, issn 0178-0026Article

Severe ocular trauma from a driver's-side air bagRIMMER, S; SHULER, J. D.Archives of ophthalmology (1960). 1991, Vol 109, Num 6, issn 0003-9950, p. 774Article

THE NOISE OF THE AUTOMOBILE SAFETY AIR CUSHION.HICKLING R.1976; NOISE CONTROL ENGNG; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 6; NO 3; PP. 110-121; BIBL. 13 REF.Article

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